Закон "Про захист прав споживачів"
Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» No1023-XII від 12.05.1991 року, парфумерно-косметична продукція входить до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню або обміну. У документі зазначено наступне: «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольняє його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням».
Постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 No 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» затверджено Перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну/поверненню:
· парфумерно-косметична продукція;
· засоби особистої гігієни;
· Білизна;
· дитячі товари;
· інструменти для манікюру та педикюру;
· та інші товари, не пов'язані з асортиментом нашого інтернет-магазину.
Що можна повернути?
Ми завжди намагаємося йти назустріч нашим клієнтам. Ви можете повернути товар протягом 3 днів, якщо:
· товари не включені до Переліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 р. No172
· отриманий товар неналежної якості;
· вміст посилки не відповідає переліку вмісту (з порушенням асортименту, кількості, комплектності або упаковки);
· товар не використовувався і не має слідів використання;
· товар повністю укомплектований, в наявності його оригінальна упаковка;
· Товар саме той, який продавав наш магазин.
Порядок обміну або повернення товару
Якщо Ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку і виявили виробничий брак) - надішліть нам на електронну пошту info@ecliptica.beauty з позначкою "Повернення": 1) фото товару, на якому видно дефект, 2) фото етикетки і 3) фото упаковки.
Упаковка повинна бути збережена, інакше обмін/повернення товару неможливий.
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.